tjogoåttonde mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-28 TID: 14:12:17
Utgång..

Ikväll blir det utgång i Älvsbyn :)
Denna dag började med att mysa med Älsklingen och sen systembolaget för att inhandla öl.
När det var avklarat for vi till "mim" och handlade lite kläder. :D
Vart ett par byxor, två t-shirtar och en klänning. ;)
Nu ska vi väll ut på raggen ;p Sen blir det att fixa sig inför kvällen.

Fy fan va god middag jag åt igår och lunch idag. Nudlar med nå kött och wok ! :)
Idag vart du inte mkt skrivet, men men får bli mer imogon.
Kommer väll lägga in någon bild då jag fixat mig och så tar jag och lägger ut bilder på det jag har köpt oxå.
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

Åh! det hade varit himla trevligt ;);)

hehe jo, fan vad nice! :)

2009-03-28 @ 18:43:46
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Lovisa :)

Nää men det kommer ju flet gånger. men det var som likt sig när det just skulle snöa igår ;p

Och snaaart kommer ni och hämtar mig, hoppas jag. ork int gå i det här vädret med packningen! :)

2009-03-30 @ 06:24:43
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0