tjugofemte mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-25 TID: 10:53:18
ÄLSKLINGEN!!!

Marcus ringde migg nyss och berättade att han klarade körkortsprovet!!!!!
GRATTIS till körkortet Älskling!!!!! :D

25 mars 2009  Grattis Älsklingen!

Vaknade av att jag drömde en så hemsk dröm. :( Att min syster dog och jag skulle få alla hennes saker.
Minns att jag typ grät så mycket att jag jag nästan kvävdes. Fan va obehaglig dröm. Jag var tvungen ringa till henne så att jag visste att drömmen inte var sann. Ursch! den va så jävla värklig. :S

men men... efter att jag klivit upp så ringer pappa och frågade om jag kan vara hemma 1 april (nästa onsdag) för att kunna ta emot vårat nya kök från Ikea. :) Eftersom pappa ska jobba söder i sverige hoppas jag bara på att jag inte har Matematik den dagen så jag kan vara hemma, för annars får vi inte köket. :(
Men kan juh sitta hemma och göra matematiik.

Sen då pappa fixat köket flyttar jag till honom. Kan inte flytta dit nu eftersom han har rivit ut hela köket :p
Sen då jag kan flytta dit ska jag få måla om mitt rum och pappa ska då fixa golv värme samt trägolv i mitt rum. Sen ska jag sjävlklart inreda det själv.
Varför jag flyttar till pappa är mest för att jag ska kunna övningsköra med han då han är hemma på helgerna. Han jobbar juh i luleå så kan juh inte övingsköra på veckorna. Sen saknar jag juh självklart att bo där eftersom det är juh mitt hem där jag bott sen jag var en liten bebis. Kommer självklart att sakna att bo med mamma men hon bor juh på samma gata fast 0,5 km ner (enligt eniors kartor) så kan juh gå dit när som hellst. :p Flyttade också från pappa för att Emma bodde där och vi bråkade bara hela tiden då vi bodde ihop. Nu när vi inte bor ihop bråkar vi sällan. :) Hon bor juh ihop med sin pojkvänn Glenn i jokkmokk så passar utmärkt. :)

men men nu ska jag se serier och efter det blir det duschen. :)
Senare blir det väll att hitta på någonting med Emma tills Älsklingen kommer hem hit. :)
Då blir det väll att hitta på någonting med han. Sen lovade Hans att han skulle komma och hälsa på oss idag :p
bye bye ;]

Kommentarer
Liselotte

Fan va underbart att flytta till din pappa vah :D

2009-03-25 @ 12:28:41
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/
Ellinor

Hälsa grattis till Marcus! =) gud vad kul att han klarade d =)

2009-03-25 @ 16:01:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0