tjugofjärde mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-24 TID: 17:54:07
NACKSPÄRR!!!

När jag vaknade i morse trodde jag att nackspärren var borta, vart överlycklig för typ femton sekunder. Sen när jag väl skulle sätta mig upp från sängen fick jag en jävla överaksning, den jävla nackspärren var kvar.
Helvete va ont jag har fortfarande :(
Sen då vart de fixa sig, ca klockan 11.20 komma Emma för att plocka upp mig och vidare mot Arbetsförmedlingen.
 När klockan vart 11.40 bar det i väg me buss från Jokkmokk till Gällivare med en liten grupp från arbetsförmdlingen.
När vi kom fram till Gällivares arbetsförmedling så va de typ massor me arbetsgivare som var där för att vi arbetslösa skulle få chans att prata med dom. Sen va de två som hade en kort föreläsning som vi fick lyssna på.
 När klockan började närman sig 15.15 så bar det iväg mott Jokkmokk igen. :) Jippi!!!

24 mars 2009 24 mars 2009 24 mars 2009

Malin Erika Nyman  Las Erik Marucs Fällgren!

Nu sitter jag på hotellrummet med min Älskling och vi har nyss varit och ätit i resturangen. Blir nu att kolla serier. :) typ "Bones", "Lost" och "The Mentalist".
Sen kommer emma så ska vi göra nå skit inom arbetsförmedlingen.
 När klockan börjar närma sig 21.00 ska jag till Marcus Moster
(Magdalena Forsman) och massera mig, hon ska försöka få bort nackspärren min.
Äntligen ska den bort! :D
bye bye ;]


Kommentarer
Lovisa :)

Hmm var det du som kommenterade det där anonyma? :P jag är inte säker ;D haha!

2009-03-24 @ 19:45:32
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0