tjugotredje mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-23 TID: 16:33:39
                                 Detta är då jag idag ;)
             23 mars 2009 23 mars 2009

 Idag började dagen med att ligga och mysa med min Älskling! ♥
Sen skulle man juh på den där förbannade temadag skiten på samernas utbildningscentrum :( från 12.0 till 15.00
 Men där vart man bara till 14.00 :p Då vart de raggen för Mig, Sara och Anton med Emma :D
Efter det for jag hem till min älskling på hotellet.
Nu sitter jag mest och kollar runt på internet och det blir väll snart att kolla lite serier.

 Det är underbara Sandra som just har fixat min bloggs utseende.
Riktigt jävla snyggt blev det . :) Tackar tackar gumman! ♥

 I helgen vart det att jobba hela tiden. Men på Lördagen hann jag fara till stugan med Älsklingen.
Vart en kort skotertur för mig den helgen. vi var väll där i ca två timmar sen va de bara jobba igen. :S
 Träffade såklart pappa men även Eva, Håkan, Leif och två andra va oxå där. Bara efter en stund då vi kommit fram kom Sandra och Fredrik. Ca 30 min innan vi skulle fara hem igen kom Marianne och Roger.

Till helgen är det iaf planerat att fara till Älvsbyn. :)
HELVETE!! HAR FÅTT VÄRLDENS JÄVLA NACKSPÄRR!
 Kan inte röra huvudet någonting. Får riktigt jävla ont då jag nyser. :(
men men... allt för mig idag
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0