Tolfte mars tvånollnollnio!

DATUM: 2009-03-12 TID: 11:57:30

Fortfarande Sjuk..

ÅH! känns som att mitt huvud ska sprängas :(
Idag vaknade jag och mådde ännu sämre än igår, vill bara bli frisk!!!
Ca klockan 17.15 blir det bussen till Älvsbyn om vi inte får låna Glenn's bil eller om Marcus pappa kommer till jokkmokk så vi kan låna hans. Allt detta gorm bara för att jag ska fixa till mitt hår och har beställt färgning och slingring i Älvsbyn på "Tidlöst" Klockan 13.00. xD
Imorgon blir de buss ner till Vuollerim eftersom det är Skoter racet på lördag och på kvällen blir det givetvis afterskoter. :)
Söndagen blir der lugnt. ;p

Marcus min Älski pälski har klarat uppkörningen i går!!! Grattis!
Snart blir de toeriprov och efter de har han körkort!!!! ;D

men men...
min dag kommer bli kort, kommer bara att sova bort den eller åka buss :S
Skrev tidigare i ett inlägg hur arg jag va på idioten emma kännde. Tar lite tillbaka det. :p haha.
Detta får då bli allt för idag.

Min nya msn: [email protected]


bye bye. ;]


Kommentarer
Lovisa :)

Hur går det med Marcus körkort ?:)

2009-03-12 @ 13:29:40
Blogg: http://LovisaFlinkfelt.devote.se
Malin

Han klarade uppkörningen igår. :) nu har han bara teoridelan kvar. :)

2009-03-12 @ 14:55:02
Blogg: http://malinerikanyman.blogg.se/
Emma

SKRIV!

2009-03-15 @ 18:24:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0