10 maj 2009

DATUM: 2009-05-10 TID: 17:54:50
Grillen!

Nu sitter jag, Marcus och Hans och äter mat från Grillen.
Såååå gott! :)
Har inte skrivit på ett tag, har varit lat. :(
Glömde att stoppa in bilder sen i fredags men dom kommer nu. :)

Fredag efter att vi kommit från Vuollerim började med att vi släppte av Danne hos William.
När vi gjort det for vi och åt med Anton och Jonas, sen for vi till hotellet så jag fick fixa mig.
Sen körde Marcus mig till Emma och han for tillbaka till rummet och duschade.

När han var klar hade Jag och Emma gått till Ante på förfest, så han kom dit då.
Där fanns Hasse(Hans), Ante, Linus och Löken och lite senare kom Johanna. :)
När klockan började närma sig tolv drog vi alla på Opera.

Igår var det bakisdag. då vart de ragg, mat, film och lite mer ragg med, Ante, Hasse löken och Johanna då hon slutat. :)

Idag så vart det mys, ragg, mat och nu ska vi väll hitta på någonting innan Marcus far ner på praktik igen :(
men men skriver senare.
bye bye ;]

Fixad Fixad Fixad
Fixad När vi åt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0