Hotell Jokkmokk (HJ) !

DATUM: 2009-05-19 TID: 11:06:08
Slutat..

Slutade kl 11.45 typ.
Jag ska snart hoppa in i duschen och försöka spola bort alla min tankar!
Åh! Kan jag bara inte få tillbaka mitt huvud?!?!
Orkar inte ha alla dessa tankar i huvudet, snurrandes runt, runt, runt, hela tiden :(
Men men går väll över snart, hoppas jag. :)
Idag ska jag försöka vara ute så mycket som möjligt eftersom det är SOOOL!
Det är därför jag varit dålig på att skriva. :(
Ska försöka få tag i Emma så kan jag lägga ut lite bilder.
Marcus har resten så dom kommer när han har slutat. :)

Klockan ett har jag matematik och webbdesign till tre. så ska vara på varsin i en timme var. :p
men men ska hoppa in i duschen nu :)
Skriver igen senare.
bye bye ;]
Jag

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0