29 maj 2009

DATUM: 2009-05-29 TID: 16:59:20
FREDAG!

Idag har jag haft praktik till kl 12 och sen drog vi till vlm.
Där var vi till klockan var halv tre. :)
På vägen hem beställde jag me mig thai mat ;D Kyckling och ris med gul curry!
När vi kom till Jmk så raggade vi lite och  jag somnade en stund i bilden :p
När klockan var ca fyra så for jag och solade solarium. ;p
Nu sitter jag på rummet och väntar på att vi ska fara på systemet.
Snart får jag veta om jag och Emma ska basta på Hotellet, hoppas hoppas, hoppas!
Marcus ska väll basta med Ante o co. :)
Sen blir det att sitta i relaxen och dricka alkohol och sen drar man väll till parken :)

men men nu ska jag skynda på Emma, så vi kan gå och Basta ;p
skriver senare.
bye bye ;]
Solarium

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0