3 maj 2009

DATUM: 2009-05-03 TID: 17:40:28
1 år och 9 månader!

Idag är det min och miiin Älsklings dag! ;)
Idag har jag och Marcus varit tillsammans i ett år och nio månader! :D
Älskar dig! ♥
Finns ingen mer underbar, fin, snäll och så perfekt som miiin Marcus!
Kommer att sakna dig så otroligt mkt till veckan! :(

Har inte varit så bra på att uppdatera min blogg dom senaste dagarna. :(
Men det är för att jag inte haft tid p.g.a. att det har varit så fint väder!
Jag har varit ut på Grace i Luleå på torsdagen med Marcus, Ralle och hans kompisar.
Men var även förbi Hans, Löken, Ante och Johanna (Antes tjej) på deras hotellrum. :)
Fredgaden var lugn och igår var jag, Marcus, Patrik och Niklas i piteå på cruising.
Var på dagn och körde Patrik och Niklas på havsbadet och sen tillbaka till Älvsbyn för att äta och göra sig klar för att återvända till piteå. Vart att gå in på Pentryt :)
Idag har vi bara tagit det lungt jag och min underbar Marcus! ;)

Ikväll far Marcus till Skellefteå för att ha praktik i två veckor :(
Medans jag återvänder till Vuollerim för att jobba imorgon och sen på tisdag blir det jokkmokk och ha praktik.. :(
men men nu ska jag äta. :)

Kommer att lägga in bilder från i helgen senare i veckan!!! :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0