30 maj 2009

DATUM: 2009-05-30 TID: 17:04:56
Lördag!

Gårdagen vart riktigt trevlig :D
Hoppas Idag blir lika trevlig. Ikv blir det Hotell Jokkmokk :)
Rasmus kommer ikv och ska sova över här.
Vädret är underbart och känner mig riktigt GLAD! ;D
Var nyss och raggade med Marcus, Evelina, Hans och David.
Vart så trött så dom fick släppa av mig en stund. Ska väll hoppa i duschen snart :)
Så nu sitter jag och kolla på Desperate Housewives :)

Vart inte att ta någon bild på hur jag såg ut igår, så får väll bli en idag ist.. :)
Igår när jag solade mig brände jag mig, så kan inte sola fören imorgon typ :p
men men går det oxå.
Kommer ta en bild idag som kommer in senare :)
Skriver väll igen senare. :)
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0