5 maj 2009

DATUM: 2009-05-05 TID: 08:34:36
God morgon!

Nu är det praktik igen :)
Ska snart över och äta hotellfrukost ;D
Idag kommer Liselotte till mig. :)
Glömde skriva i bloggen att jag jobbade igår från 7.3o - 17.3o.
Sen fick jag mitt löshår och lösögonfransar som jag ska skicka tillbaka.
Löshåret var för gult, jag ska juh bli jätte blond så då kan jag juh inte ha de och ögonfransarna förstod jag mig inte på, det följder inte ens med en bruksanvisning, och nej det var inte sådana då de är en hel rad för dom kan jag sätta på.
Dom här va nå som man skulle sätta en och en. :p
men men ska köpa de på en affär isf så man ser hur ljust hår man ska ha :)

men men ska och fika nu, blir väll att sola solarium senare idag ;)
skriver igen senare.
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

men vafan! inte lätt när alla vill vara som dig ;)

2009-05-05 @ 12:46:47
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0