Helgen!

DATUM: 2009-05-17 TID: 16:00:56
Fredag, Lördag och Söndag..

Haft trevligt besök av Emma, Hasse Johanna och Ante i helgen. :)

Fredag:
Den började med Jokkmokk där jag hade praktik till kl 12.
Efter det packade vi och åte ut med Ante tills Emma var klar kl 14.00
När klockan var två åkte vi till Älvsbyn, jag och Emma i en bil och Marus i en.
Vi va tvunge ta två bilar eftersom den bilen Marcus hade ska vi lämna kvar i Älvsbyn och den Emma körde ska vi köra med tillbaka, skönt, då kan vi åka når vi vill :p
När vi kom fram till Älvsbyn vart de ragg, system, mat och sen bada pool :)
När vi badat i ca 40 min kom Ante, Johanna ch Hasse. Dom hoppade självklart i och då började alkohol drickandet. :)
Sen när vi suttit i någon timme fixade vi oss och sen drog vi till Sork (Patrik) och va där till klockan va typ två.
Då kom vi på att vi var hungrig, så vi bestämmde oss för att fara till Piteå och äta mat. :p haha!

Lördag: Började med att jag gick på systemet halv ett. När dom andra vaknat åt vi lite kycklingsallad, sola och sen mjukglas på Älvåkra. När vi ätit den undrebara mjukglassen så badade vi några timmar med, självklart lite alkoholiga drycker :p
När vi badat klart fixade vi oss och drog sedan iväg för att upptäcka läskiga hus och någon gammal, övergiven stad. :)
Det va jätte kul ;D
När klockade närmade sig ett på natten drog vi hem till marcus och såg en film :p
Som jag självklart somnade till :)

Söndag: Började med att vi klev upp ganska sent. Hasse, Johanna och Ante for ca en timme efter dom vaknat.
När vi vaknat solades det lite och vi har just ätit lite mat. Nu sitter Emma och ser resten av Australia, jag och bloggar medans jag funderar på att jag ska gå ut och sola, och Marcus är och tvättar bilen.
Vi ska snart fara till Jokkmokk.

Bilder kommer in senare idag eller imorgon.
Har ingen mobilkabel här så blir när vi kommer till jokkmokk eller imorgon :)
men men nu ska jag nog gå ut. Skriver senare ;p
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0