Hotell Jokkmokk (HJ) !

DATUM: 2009-05-07 TID: 13:02:09
Slutat!

Kom just från hotellet in på mitt rum och där hittade jag Liselottte :)
Trodde hon skulle hinna fara innan jag hade slutat men inte.
Fast hon for just :(
Idag ska jag väll ta en promenad och göra massor med matematik och webbdesign.
Jag får inte sluta nu, är så lite kvar. Kommer juh annars få göra om allt. :(
Börjar juh min praktik om ca en månad  och måste vara klar då.
Ska då sitta hela helgen med Matematiken eftersom den har jag slarvat med som fan . :S

Marcus kommer imorgon! ;D
Saknar, saknar, saknar han, min älskling! ♥


Skriver igen senare, nu till pluggandet och serietittande.
En serie kan inte ha så spännande säsongsavslutning som "Privare practice" !!
men men..
bye bye ;]
Gillar denna bild på mig,
vet ikke varför :p

Mig
Tror att det är håret, ser ut som att jag har jätte ljust hår.

Kommentarer
Anonym

snygg Malin! :-)

2009-05-07 @ 20:53:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0