Hotell Jokkmokk (HJ) !

DATUM: 2009-05-11 TID: 15:19:55
Slutade nyss!

Slutade bara för ca 45 min sedan.
Idag har jag haft ganska mycket att göra på hotellet. :)
Senare ska jag göra lite matematik och kanske se lite serier.
Idag eller någon dag i veckan ska jag lura hit hans att se film med mig :p
haha! han vet inte om någonting än :D

Ante var så snäll och körde mig till Arbetsförmedlingen idag.
Han skulle ändå dit själv och han hade inget papper så han fick ett av mig :)
men men skriver igen senare.
bye bye ;]
Detta är hur jag ser ut idag. ;p
Jag Jag

Kommentarer
Elin

sv: Det är inte någon du tror, ingen som berör dig, bara mig :):)

2009-05-11 @ 18:21:47
Elin

sv: okej :) Men... vill helst inte säga :) :)

2009-05-11 @ 22:00:42
Blogg: http://misslarssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0