Pool förfest!

DATUM: 2009-05-10 TID: 21:40:36
17 april 2009

Här kommer bilderna från pool förfesten vi hade hos min Älskling! (Marcus)
Har varit lite dålig med att lägga upp dom, men här nedanför kommer dom :p
Joel, Lovisa, Sork, Niklas, Ramsus, Marcus, Jag och Jompa Rasmus och Joel Sork (patrik), Niklas
Joel, Lovisa, Patrik, Niklas, Rasmus, Marcus, Malin(jag) och Jompa Joel och Marcus Jag ;p
Marcus for för bara 1½ timme sedan. :(
Jag saknar honom redan. Men som tur är så är det sista veckan han har praktik. :)

Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Till helgen kommer vi nog vara i Älvsbyn, så då får jag åka buss.. men men inte gör de något.
Just nu sitter jag och kollar "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show" på Tv4 play. :)
Ska skärpa mig med matematiken nu så imorgon ska jag plugga matte nästan hela dagen.
men men åter till mitt internet surfande. :p
bye bye ;]

Kommentarer
Lovisa :)

Alltså du, när du skriver älskling och så (marcus) hur jävla många älsklingar har du? :P haha!

2009-05-11 @ 16:08:24
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0