Rolig grej!

DATUM: 2009-05-04 TID: 17:49:52
Ta fram din mobil
gå till inkorgen
svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
så här:
fråga 1- första meningen i första sms:et..
fråga 2- första meningen i andra sms:et..
osv...

utmana minst 5 eller vad du själv vill!!

Så här blev det för mig:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?: pusselipuss! :-*

2. Vad säger du alltid till din bästa vän?: Love you! ;)

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit överkörd av en buss?: Kan jag ringa efter jag har duschat? :)

4. Vad är det värsta du kan säga till din fiende?: Har tjuv lånat dina glajjor B-)

5. Vad skulle du säga om du vann en miljon?: Jag såg knutte :D

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

7. Vad vill du höra mest av allt?: Älskar dig snygging :-* puss puss godnatt <3 :-*

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?: Tjena, jo det är jag :)

9. Vad säger du till en vän som fått en dödlig sjukdom?: Whaaaat!? Halv gas. :D

Jag utmanar Lovisa, Sandra, Liselotte, Ellinor och Dessi.

Kommentarer
Liselott

har redan gjort den så ids inte göra den igen.

2009-05-04 @ 21:54:53
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0