Saknad..

DATUM: 2009-05-06 TID: 22:40:38
Saknar dig Marcus!

Åh nu får du ta och komma hit! Jag vill ha dig här.
Jag saknar dig så otroligt mycket! Älskar dig över hela mitt hjärta!
Malin ♥ Marcus!

Nu har jag och Liselotte haft serie maraton.
Suttit och sett serier sen efter vi ätit på hotellet. :D
Fast Liselotte har suttit och kollat serier hela dagen.
Hahah fattar inte att hon inte har liggsår. :p
Älskar dig gumman!

Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen och skvallra med Liselotte ;p
Igår när vi gjorde det tolv slutade det med att vi inte somade fören efter ett. :p
Jag var så jäkla trött på morgonen att jag funderade på att strunta i att kliva upp.
Det får ikke hända så därför försöker vi en timme tidigare.
Bye bye ;]

Det här är iaf hur jag är klädd idag.
Klädd Klädd

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0