Tråkigt :(

DATUM: 2009-05-13 TID: 16:19:44
Vilken jävla dag.

Jag känner mig helt konstig i hela kroppen.
 Men mäst känner jag mig konstig i huvudet. :(
När jag slutade va de meningen att jag skulle vila en timmme, men så vart de inte.
 Tankar bara snurrar runt i mitt huvud och jag fattar ingenting.
Jag vet inte ens va de är för tankar!!! Känner bara att de snurrar runt masa me skit! :(
 Haha! Ja jag vet att de där lät helt psycho.
men men så jag känner iaf. Kan juh vara för att jag inte sovit riktigt sen i söndags typ.
 Men även att jag kanske bärjar bli sjuk :(
Vette fan va som händer med mig, och det är verklingen weird!

En sak vet jag och det är att jag älskar min pojkvän, Marcus! ♥

Kunde inte gå på Webbdesign eller Matematik för dom hade flyttat de till i tisdags :(
 Men men ska gå till veckan och så ska jag försöka lite imorgon, mår säkert bättre då.

men men nu har jag lättat lite på mitt hjärta.
skriver igen senare.
bye bye ;]
badkar
Coolt badkar ;p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0