Tråkigt :(

DATUM: 2009-05-05 TID: 17:32:23
Jadu.

Om ditt inlägg va till mig så:
" det var du som förstörde... Inse att ingenting kan bli som förut,..."

VADÅ att det va jag som förstörde!!!??? :O
DÅ har du inte hört allt lilla gumman. Det va han som va otrogen mot mig!!
Han satt och hånglade med min bästa kompis framför ögonen på mig!!!
(Inte Marcus jag pratar om, utom mitt EX)
Det ända jag ville var att vara hans vän, men det fick jag inte p.g.a. dig, enligt va han sa.
Vill inte ha han tillbaka, inte nu, inte då, never!
Sen var det jag som dumpade han!
Han dumpade mig först men tog tillbaka mig och efter ett tag dumpade jag han p.g.a att jag inte såg på han som innan han va otrogen.!!

Sen har jag haft en pojkvän nu i 1 år och 9 månader så kan säga dig, är inte det minsta intresserad av din kille.
Jag va inte ens det då, jag träffade min underbara kille en månad senare.
Finns bara en i mina ögon och det är Marcus.
Jag ville kunna ha han som vän, inget mer!
Sen kan jag juh oxå säga att det inte bara var jag som hörde av sig, det var även han.

Jag har absolut ingenting emot dig, bara så du vet, du är säkert en jätte trevlig tjej.
Har hört att du sagt till en kompis till mig att jag snackat skit om dig.
Aldrig gjort!
Visste inte ens vem du var människa.
Inge illa menat, men vart så arg när jag såg ditt inlägg. Har inget emot dig.

"Jag har absolut ingenting emot dig, bara så du vet, du är säkert en helt underbar tjej, men inte mot mig! "

Vadå inte mot dig!
Jag har väll aldrig gjort dig nå.
Jag kan inte ens vara arg på någon utan att må dåligt, därför jag ville ha han som vän.
Usch, mår bara dåligt av ditt elaka inlägg mot mig.
När du väljer att skriva det i ett inlägg och inte kunna säga det till mig.
Ja, det är ett tag sen du skrev det, men såg det inte fören nu eftersom jag inte läst din blogg tidigare.
Jag vände mig iaf till dig innan jag skrev detta men du valde att inte svara så nu fick det bli ett inlägg.

Som sagt va inge illa menat med detta inlägg, tyckte bara det va dålig stil det du skrev.
Har inget emot dig.

bye bye ;]

ARG!                ARG!

Kommentarer
Linda

Catfight?

Nej, men seriöst. Bry dig inte om henne om hon håller på så. Det är bara fjantigt! Visa att du är mognare och inte triggar upp dig själv. För då tycker hon, TYVÄRR, att det är roligare att hålla på :/



Kram!

2009-05-05 @ 18:47:33
Blogg: http://typlinda.blogg.se/
Elin

Hej!

Jag antar att det är mig du menar, du får. När man blir tillsammans får man höra hundra olika berättelser om hur allt går till, jag valde att lyssna på dom. Jag menar ingenting mot dig, jag är inte tillsammans med kent längre. Jag tycker inte att du behöver skriva dåliga saker om mig i din blogg, du kan tycker jag är översminkad, men jag har aldrig varit dum mot dig. Allt i min blogg handlar inte om dig, och det är INTE tack vare dig jag och Kent gjorde slut! Ha det bra!

2009-05-05 @ 20:00:55
Elin

Det är lugnt, vill bara inte bråka. Du kan läsa själv att du skrev jag var översminkad, men det spelar ingen roll nu, vi glömmer det här?

2009-05-05 @ 20:40:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0