Frågor om min pojkvän och mig.

DATUM: 2009-05-06 TID: 22:31:19
:D

Du och din partner vad heter ni?
Malin och Marcus.
Hur träffades ni? Kännt varandra länge men då vi vart kär va på lulekalaset 2007.
Varit tillsammans?  Just nu 1 år, 9 månader och 3 dagar, men kommer bli mer. ;p
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Nja.
Har ni barn? Nej.
Har båda körkort? Nej, bara Marcus. Jag ska fixa till efter sommaren.
Kommer du ihåg er första kyss? Jaa, den kommer jag aldrig att glömma.
Vem är äldst? Jag ;p
Vilka stjärntecken är ni? Vågen och Fiskarna
Vem fyller först på året? Han, i februari och jag i oktober.
Vem är längst? Han.
Vem sjunger bäst? Verkligen inte jag. ;D
Håller ni i handen på stan? Ja, självklart! ;p
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja.
Vad har ni gemensamt? Väldigt mycket.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja ;)
Har ni någon speciell låt?
Ja.
Har ni stora framtidsplaner? Ja, massor. ;p
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, bulgarien :)
Vilket är ert bästa minne? Då vi for utomlands och varje dag tsm med han.
Vem lagar bäst mat? Jag, men han lär sig. :p
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser och igger och pratar om allt.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja.
Blir du lätt svartsjuk? Nja beror på. Var aldrig det förut men har blivit mer nu. :p
Brukar ni bråka? Nej, men Marcus har svårt att erkänna att han har fel. :p
RInger ni lr sms:ar ni mest?
Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är underbar! Älskar hela han :p
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha! Ja han. :D Vet inte om jag gör det, kan inte precis höra. :p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0