Wooooot?

DATUM: 2009-05-05 TID: 20:23:34
 Elin om Tråkigt :(:
"Hej!

Jag antar att det är mig du menar, du får. När man blir tillsammans får man höra hundra olika berättelser om hur allt går till, jag valde att lyssna på dom. Jag menar ingenting mot dig, jag är inte tillsammans med kent längre. Jag tycker inte att du behöver skriva dåliga saker om mig i din blogg, du kan tycker jag är översminkad, men jag har aldrig varit dum mot dig. Allt i min blogg handlar inte om dig, och det är INTE tack vare dig jag och Kent gjorde slut! Ha det bra!"



WooooT!

Okej, men vadå att jag har skrivit dumma saker om henne i min blogg?
Skrev juh bara som det var, så hon inte trodde att jag försöket förstöra mellan dom.
Jag har aldrig försökt få slut mellan henne och Kent!
Jag bryr mig seriöst inte om dom och deras förhållande. (Då dom var tsm)
Varför skulle jag, jag har min underbara Marcus!
Sen har jag juh inte sagt att din blogg handlar om mig, men inlägget hon gjort såg ganska så riktat ut mot mig. Eftersom jag skrivit typ Glad påsk till kent (oj han råkar finnas i min telefonbok och skriver till alla Glad påsk)

Jag har aldrig skrivit nå dåliga saker om henne i min blogg.
Skrev juh t.ex. att hon är säkert en jätte trevlig tjej... m.m..'
Jag har väll aldrig sagt att hon är översminkad!!!!!! :O
Bryr väll mig inte om hur hon sminkar sig.
men men...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0