13 november 2009

DATUM: 2009-11-13 TID: 12:38:57
Godmorgon, eller nå!

Jag vaknade halv tio idag och har sedan dess legat och läst.
Marcus ligger som en döing bredvid mig i sängen :(
Sen har jag börjat få torr hosta och jag är varm som ett as.
Hoppas, hoppas, hoppas bara att jag inte har fått svininfluensan.

Blir inge övningsköra med pappa eftersom jag inte vill smitta honom. :(
Men vi ska nog följa med Joachim till Älvsbyn och vi far iaf förbi vlm.
Eftersom jag ska hämta ut min tele, blir tokig på den jag har :(
men men nu ska jag fortsätta läsa och kramas med min Älskling.
bye bye ;]

Kommentarer
Liselotte

åhh vad fuskigt.

2009-11-13 @ 12:56:20
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0