16 november 2009

DATUM: 2009-11-16 TID: 00:35:59
God natt! :)

Kom till jmk för en timme sedan, har varit och raggat med Marcus och Elias.
Nu blier det att fortsätta läsa på tredje boken av Twilight sagan (Ljudet av ditt hjärta).
Började med att läsa den i fredags då vi kom fram till Älvsbyn.
Har bara hunnit halva boken p.g.a att jag inte har orkat läsa. :(

Helgen har vi varit i Älvsbyn och bara varit sjuk och legat död.
Så ni har inte missat någonting av mitt otroligt roliga liv, hehe. :p
Har varit dålig på att uppdaterat eftersom jag inte orkat sätta mig vid någon dator.
Får bara hoppas på att det inte är svininfluensan!!!!
Fast om de är det har jag och även Marcus klarat oss rätt bra. :)

Hämtade ut min tele i fredags och jag är faktiskt nöjd över den.
Det är jätte skönt utan lycka eller skjut.
Det jobbiga är att jag hatar att man måste låsa eller låsa upp tangenter :p
Helgen har som sagt varit lung och vi har bara slappat framför tv'n + jag framför boken.
men men nu ska jag läsa och sen blir det sängen. Matematik prov imorgon. :)
Over and out! ;]
16 november 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0