19 november 2009

DATUM: 2009-11-19 TID: 11:02:57
Godmorgon!

Kom just in på rummet efter att ha varit hos den hemska tandläkaren.
Jag hatar sprutor så försökte utan bedövning men de ilade som in i helvete.
Så jag gav upp och var iaf tvungen få den där jävla sprutan.
(bara sprutor som ska in på känsliga ställen, som t ex. fingrar, tår och munnen).
Får rysningar så fort jag tänker på det! :(

På Lördag blir det BIO!!!! Twilight!!! :D
Fick klagomål av Liselotte igår om att jag bara skriver om böckerna.
Men vadå det är ju va jag gör om dagarna.
Kan ju inte hitta på vad jag gör bara för att göra det intressant för någon annan.
Är sjuk och orkar inte nå mer än att läsa boken, se serier och sova. :(
men men nu är det bara tvåhundratrettiofem sidor kvar :p

Idag är jag däremot mycket bättre men har lite hosta kvar.
Förhoppningsvis är den bort imorgon :)
Imorgon blir det Älvsbyn vid två tiden och där blir vi i helgen.
Ska ha hunnit, duscha, fixa mig, packa och få hjälp av Maritn innan vi far.
Får kliva upp ganska tidigt imorgon :)
men men nu ska jag kollar runt lite på booken också :p
bye bye ;]
19 november 2099

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0