23 November 2009

DATUM: 2009-11-23 TID: 13:28:40
Godmorgon!

Vaknade kring halv sju i morse för att fara till Jokkmokk.
Vi kom fram ca åtta och då hoppade jag och Lisen ner i sängen igen.
hahahaha! Vi sov ända till kvart i ett :p SkÖNT!

Fredagen for vi från Jokkmokk klockan halv tre, när Liselotte kom med bussen.
Vart en jätte lugn fredag, bara chill framför soffan.
Pigge och Rmbr kom förbi några gånger och så vart det en ragg med dom till OK.

Lördagen va jätte rolig, vart alkohol på Lördagen efter bion.
For till Jörgen där Lulle och han redan drack och självklart vart vi sugen.
Slutade med att vi hamnade hos Tommy Gun till närmare fem på morgonen.
Det va riktigt kul!!

På Söndagen gick Jag och Liselotte till Jörgen kring tolv och surrade och såg film.
Marcus kom senare då han vaknade efter två :D
Sen fortsatte Jag, Marcus och Lisen att se film kring åtta hemma hos Marcus.
Jag somnade på soffan rätt tidigt men Lisen och Marcus var vaken till efter tolv.

Nu sitter jag och lyssnar på Lady Gaga - Bad Romance
Ska väll se lite serier, läsa boken och sen färga mitt hår. :)
Bilder sen helgen finns på Facebook, sorry för kvalitén på bilderna.
Skriver senare
bye bye ;]

Kan inte säga mer än :" :O"
Hitta denna på Dollyblond


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0