24 november 2009

DATUM: 2009-11-24 TID: 09:45:25
Godmorgon!

Vaknade för en halvtimme sedan och gissa vem som har försovit sig?! :(
Vaknade som vanligt när hans klocka ringde och sa till han tre gånger.
Sa till och med "om du inte kliver upp nu kommer jag vakna och så ligger du kvar och har försovit dig."
Gissa vad som hände?, Jo när jag vaknade då jag skulle upp så låg han där.
Asså vem orkar inte upp och för att vara en timme i skolan? :O
Börjat vara en vana för mig att han aldrig kommer i tid så är inte så förvånad.
Undra bara hur det kommer bli då han får jobb.
När han inte ens kan vakna av klockor eller när han väcker honom. :(
men men nu ska jag klä på mig och fara till skolan, har data från tio till tolv.
Skriver senare.
bye bye ;]
Smile Shutter pics! :D
smile foto Smile foto smile foto

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0