27 november 2009

DATUM: 2009-11-27 TID: 11:16:25
Godmorgon! :D

Vakade ca halv tio men vägrat kliva upp fören nu. :)
Har legat och försökt somna om i en och en halvtimme men har inte lyckats så bra.
Men kan bero på att jag har vaknat kl sex och klockan halv åtta också.
Har varit jävligt skönt att få tänka "åh klockan äe bara sex/åtta, jag kan sova några timar till." :)

Idag ska jag göra lite skolarbete, duscha, systemet, fixa mig och sen blir det filéfest på HJ.
Vi har vårt bort klockan sju och efter det så är det Rockkväll, även på HJ. :p
I vårt bord kommer vi att vara 20 pers, största bordet än så länge för ikväll.
men men nu ska jag se lite serier innan jag börjar me skolarbetet.
Kanske jag hinner städa till lite på rummet också. :)
bye bye ;]

Lady Gaga - Paparazzi

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0