5 november 2009

DATUM: 2009-11-05 TID: 15:52:47
Långsam dag, idag me...

Steg upp kring elva idag och gjorde lite matematik.
Självklart låg jag och drog mig från tio till elva.
Men sen satt jag igång med matematiken i ca en timme.
Sen vart det att läsa i Twilight boken i några timmar + att jag vilade en halvtimme. :p
Men nu ska jag duscha och sen blir det lite matematik till.
Fast är som beroende av boken så lär bli några timmar till senare ikv.
Fan jag som inte läser böcker!! :O
men men nu måste jag duscha så jag och Älsklingen kan gå och äta :)
bye bye ;]

P.S: Ska läsa alla bökerna!!!

*Om jag kunde drömma (Twilight)
*När jag hör din röst (New Moon)
*Ljudet av ditt hjärta (Eclipse)
*Så länge vi båda andas (Breaking Dawn)
Beställt alla bökerna nu! :D
5 november 2009
5 november 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0