6 november 2009

DATUM: 2009-11-06 TID: 10:42:33
Godmorgon

Vaknade för sa en kvart sedan av ett sms från Älsklingen. :)
Är så beroende av boken jag börjat läsa så nu blir det att läsa den någon timme.
Men sen måste jag göra lite Matematik.
I helgen blir vi i Älvsbyn men idag ska vi förbi vlm så jag kan övningsköra med pappa.
Sen vet man aldrig om vi ändrar oss och kanske blir i Vuollerim lördag också.
Men tror faktiskt att vi ska ta en lugn helg, hade varit riktigt skönt :)
men men nu ska jag läsa lite. :p
bye bye ;]

P.S: En riktigt bra bok är faktiskt "pojken som kallades det"
Har bara läst den boken men ska någon gång läsa resten av böckerna.
Boken följdes av "Pojken som inte fanns" och "Pojken som överlevde".

Kom ihåg att jag läste den första gången då jag gick i högstadeiet (7an, 8an eller 9an)
Vi hade bok läsning och jag hade svamlat bort hela timmen med mina klasskompisar.
Läraren ner och sa att man måste ha valt en bok idag.
Vi hade haft flera lektioner på oss :p Så jag högg mig bara en bok från en boksnurra.
Var ju tvungen läsa den och upptäckte då att den va riktigt bra.
Så det var så jag och alla i min skola började läsa den.

6 november 2009

Kommentarer
Evo

Åh, dom är ruskigt bra! :)

2009-11-11 @ 02:16:27
Blogg: http://anilove.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0