8 november 2009

DATUM: 2009-11-08 TID: 18:36:41
Jmk igen..

Helgen bestod av lite alkohol på fedagen men inte alls mkt.
Marcus, Hans och Löken badade men jag skippade det.
Senare på kvällen kom Jörgen förbi och vi alla satt och surrade och vart lite GH3 spelande.
Sen vart det sängen kring tre tiden.
Vaknade på Lördagen ca halv tio av att Jörgen hade vaknat och traskat ner till oss.
Låg och pratade med honom en stund tills det var tid för Marcus att vakna :p

Lördagen vart det att läsa Twilight (om jag kunde drömma) boken sen film maraton!!
Vart Paranormal Activity, District 9, Jennifer´s body och Zombieland.
Paranormal var lätt den bästa av filmerna vi såg.

Idag vaknade jag ca elva och läste lite, till ett sen drog vi till Luleå för att hämta Linus.
Sen vidare till Vuollerim för att gratta pappa på farsdag och nu är vi i jmk.
Har redan snart läst 443 sidor på fyra dagar. Har varit som beroende.
Imorgon eller på Tisdag kommer böckerna jag har beställt!
Sen ska jag beställa en ny tele imorgon på Åströms....
men men ska läsa ut boken nu, hundra sidor kvar! :O
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0