AAAAAH!

DATUM: 2009-11-24 TID: 22:04:42
CP, JÄVLA Blogg, ftp och Photoshop!! :@

Blir tokig! Ingen kan läsa min blogg för dom behöver lösenord!
Vet inte hur man tar bort det så måste vänta tills min Lärare kan hjälpa mig!
Jag som har slitit hela dagen och så kan jag inte få visa mitt resultat!!
Blev kanske inte så värst fint, men det får fan duga för jag orkar inte gorma mer.
Nu vet jag ju hur man gör så jag kan göra om den när jag vill! :D
Kanske orkar göra en som är mer "Julig" kring jul :)
men men nu ska jag hoppa i sängen för det snurrar i huvudet efter en dag framför skärmen.
Over and out! ;]

Såhär blev min nya header
24 november 2009

Kommentarer
Liselotte

jag kan juh läsa.

2009-11-25 @ 07:59:39
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0