Duschen..

DATUM: 2009-11-09 TID: 15:06:02
..Gymmade nyss.

Kom från gymmet för ett tag sedan och nu ska jag hoppa i duschen.
Senare ska Emma få fixa mitt hår lite. Fixa så att mina före detta slingor inte syns.
Fan satt och kollade på bilder då jag var mörkhårig!
Jag fick tanken i huvudet "undra om man ska blir brunett igen".
Men den försvann lika fort eftersom jag kom på att jag har löshår nu så får vänta.
Ska iaf bli lite mörkare i håret, typ ljusbrun, då jag tagit bort löshåret.
Sen får vi se om jag blir mörkare och mörkare eller om jag blir ljus igen till sommaren.
Tror att mitt hår kommer att må bättre av att jag gör det ljusbrun då löshåret försvinner.
men men nu ska jag duscha.
bye bye ;]
8 november 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0