New moon!

DATUM: 2009-11-10 TID: 23:06:18
Tur!!

Jävla vilken tur det var att jag ringde kundtjänst på SF bio!!
Annars hade jag och Lisen inte haft någon biljett till new moon Lördag den 21/11!
Det hade blivit nå fel när jag bokade så vi hade inte ens någon biljett!! :O
Som tur var fick vi lika bra biljetter som dom jag hade beställt. :)
Så på Lördag blir det Luleå för att se new moon!!! Längtar!!!

Vart ingen telefon idag men imorgon måste den komma!
Blir Vuollerim iaf imorgon för jag måste bara ha böcker (alla twilight böckerna).
Dom kom idag men tänkte att jag väntar till imorgon så jag kan hämta ut telefonen oxå.
Annars hämtar jag ut den på Fredag då jag ändå ska dit och övningsköra med pappa.
Men jag hoppas att den kommer imorgon. Jag har världens bästa mamma! :p
Hon ska göra palt för att jag önskade det som mat då vi kommer.
men men nu blir det sängen med Älsklingen!
bye bye ;]
10 november 2009

Marcus : Badger, Badger, Badger....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0