Sjuk!!! :(

DATUM: 2009-11-17 TID: 22:53:53
Känns som att jag ska avlida här och nu!

Mår riktigt jävla dåligt och därför har jag varit dålig på att uppdatera.
Kommer försöka uppdatera få fort jag har lite ork i kroppen, som nu då. :p
Hoppas, hoppas, hoppas att det inte är svin influensan!!!!
Men är det, de jag har fått så kan Emma säga "vad va det jag sa"
Så jag säger grattis till Emma, som verkligen försökte få mig att gå och ta sprutan.
Men envis som man är så gick jag självklart inte och tog den.
Eftersom jag är vikarie inom vården så hade jag fått ta den då vårdpersonalen tog den.
men men får skylla mig själv om det är svininfluensan jag har fått.

Nog med mit "Tycka syn om mig själv snack".
Hela dagen har jag legat och läst fjärde boken i Twilight sagan och slutet av tredje.
Snart är det slut!!! Snart har jag inga mer Twilight böcker att läsa.
Fast då har jag filmerna att se fram emot.
På tal om filmerna, på fredag kl 18.15 ska Jag och Lisen se new moon på bio i Luleå!
Jippie!!!! :)

Fan!!!, nu kom jag på att jag ska till tandläkaren på torsdag!!
Måste ringa dit imorgon och säga att jag inte pallar att fara dit, orkar ju knappt röra mig.
men men nu ska jag duscha, kanske mår lite bättre då :)
over and out! ;]
17 november 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0