12 oktober 2009

DATUM: 2009-10-12 TID: 13:15:49
SLÖ!

Har inte orkat uppdaterat så noga. :p
Mådde inte så bra i Lördags och Söndagen va vi i Älvsbyn  och Vlm.
Kom inte till Jmk fören halv tolv så orkade inte sätta mig och skriva någon blogg.

Fredagen hade jag roligt, kanske lite för roligt.
Vart kanske lite för mycket av det goda för jag minns inte hur jag kom till sängen :p
men men bilder kommer in idag på Facebook.

Nu ska jag fortsätta med att se Smallville, sen duschen och fixa mig.
Sen ska jag till Siv och beställa en tid för det ni inte får veta fören jag har gjort det :D

Skriver senare.
bye bye ;]

Kommentarer
Elin Larsson

Tack så mkt :)

2009-10-12 @ 14:10:05
Blogg: http://misslarssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0