14 oktober 2009

DATUM: 2009-10-14 TID: 10:28:08
Godmorgon! :(

På en timme blir det tandläkaren!!!! :(
Dom ska fixa till en lagning som bara gormar.
Dom ska sticka in den där förbaskade bedövningsnålen!!
Jag kommer att dö!! Hatar när dom ska kötta in den där nålen!
Det gör så förbannat ont!! Får nästan panik bara jag tänker på det. :(
Har aldrig haft någon skräck om sådant.
Men bara för någon dag sedan då när jag insåg att jag snart skulle dit fick jag nästan panik.
Samma när man tänker på hur läkarna bedhandlar en på operationsbordet. SOM EN KÖTTBIT!
Tro mig, jag vet! Jag har fått vara me på operationer då jag gick omvårdnads!

men men nu ska jag hoppa i duschen sen hemska tandläkaren.
Efter det blir det Matematik B och lite serier :p
skriver senare.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0