15 oktober 2009

DATUM: 2009-10-15 TID: 10:27:16
Gymmet.

Kom just från gymmet. :D
Jag och Emma har varit och sprungit, gjort mage och rygg.
Känns nice att vi nu börjat seriöst.
Köpte ju ett årskort igår kväll när vi var där.
Imorgon blir det också att fara en sväng och så blir Lördag en vilodag.

Igår natt kring halv tolv tiden ringde Kristoffer till Marcus.
Han undrade om han kunde hjälpa han, David och Tommy att fara och dra upp Mange från ett dike.
Självklart är jag så nyfiken att jag måste följa med :p
Mange, Sonny, Patrik och en tjej hade varit och hämtat en bil i Älvsbyn.
På vägen hem va det så halt att bilen bara hade glidit ner i diket
En bra bit från tårrajaur stod dom.
Det va jävla glashalt! Det regnade igår, men även snöblandat regn.
Så vi var inte hemma fören två i natt. Men vi fick iaf upp bilen tillslut.

Sen va det bara upp i morse klockan åtta och gymma.
Var ganska död! Men när jag kom till gymmet va det bara att köra på. :p
men men nu ska jag duscha och sen serier.
När Marcus har lunch blir det lunchbuffe på Hotellet. :D
Skriver senare.
bye bye ;]
15 oktober 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0