17 oktober 2009

DATUM: 2009-10-17 TID: 14:19:48
En bra dag! :D

Kom från gymmet för ca en timme sedan och har börjat storstäda på rummet.
Har inte så mycket kvar, bara skurning och städa databordet sen är vi klar.
Sen blir det en skön dusch och fixa sig.
När klockan blir ca fyra kommer Emma och Glenn och hämtar upp oss.
Då blir det att fara till Vuollerim och äta nå go middag med pappa, kanske någon film.
Ska väll ringa mamma också så man iaf kommer in och säger hej till henne.

Igår var en trevlig och skön fredag.
Var en lugn dag, kväll, natt för mig och Älsklingen.
Marcus var chaufför till Kristoffer, Daniel, Larssan och Johannes.
Efter en stund, då jag sett idol kom dom och hämtade upp mig och det var väl trevligt.
Jag och Älsklingen var inte hemma förren kring ett nån gång.
men men åter till städnigen :p
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0