2 oktober 2009

DATUM: 2009-10-02 TID: 13:20:22
Godmorgon :)

Eller jag vaknade kring tio :p
Men låg i sängen till nästan elva och sen blev det frukost.
Vitlöksbröd och räkor!!
Sen tog jag tolvbussen till Jmk, så nu sitter jag på rummet och ska snart hoppa i duschen.
När Marcus slutar blir det Älvsbyn och där blir vi i helgen ;p

Igår så sov jag hos Sara och vi åt vitlöksbröd med räkor och limevatten :)
Sen vart det en film som jag självklart somnade till.
Så klart så försov sig älsklingen när jag inte är hemma. :p

Idag blir en chilldag om det inte blir nå ändringar :p
Imorgon blir det shoppa i Luleå sen på kvällen blir det kanske Boden.
Marcus ska köpa nå kläder och jag ska fixa mina skor, lär väll bli något annat oxå :p
Ska iaf försöka att bara fixa skorna, fast jag vet att det kommer bli någon partytopp.
men men ska hoppa i duschen nu.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0