22 oktober 2009

DATUM: 2009-10-22 TID: 10:55:14
Godmorgon!

Sitter nu på skolan och försöker komma igång med min webbsida.
Men behöver nog hämta dataläraren för att komma igång.
Vaknade ca åtta idag av en konstig dröm och var inte de minsta trött.
Men sen när jag tvingade mig att sova en timme till.
När jag skulle kliva upp var jag självklart jätte trött, men jag kämpade mig i duschen.
Har självklart tappat bort min blankett som jag måste skicka in idag.
Ska gå förbi Britt och hämta en ny så jag kan skicka in den idag.

5 Dagar kvar tills jag ska göra "hemligheten" hos Siv!
Längtar!! Hoppas bara att det blir bra nu när jag har så hög förväntingar.
Ska försöka att inte tänka på det mer för då kommer jag bli missnöjd.
men men ska återgå till det jag höll på med. :p
bye bye ;]
22 oktober 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0