26 oktober 2009

DATUM: 2009-10-26 TID: 10:25:22
Godmorgon!

Vaknade för ca en timmer sedan med Liselotte och Marcus på var sin sida. :)
Nu är vi i Jokkmok och har varit de sen igår kväll.
Idag ska jag göra massor med Mattematik men först ska jag och Liselotte på gymmet.
Imorgon händer det jag ska göra hos Siv!!! Jippie!
Snart får jag och Lisen kläderna vi har beställt, men ska nu även beställa nå nya skor! :)

Har varit dålig på att uppdatera i helgen, sorry för det.
Men det är för att Jag, Liselotte och Marcus for till Älvsbyn Fredagen och Piteå Lördagen.
På fredag kväll var det lugnt men Lördagen hälsade vi på Patrik och va tror ni det vart.
Jo, Alkohol. hahaha, roligt hade jag då! :D

Helgen, alltså Halloween så har vi nog bestämmt oss för att fara tillbaka till piteå.
Jag och Marcus har skaffat oss en skrubb som vi kan ha det mysigt i. haha ;D
(skrubben är inte en skrubb utom ett datarum som är lika litet som en skrubb.) :p
men men nu ska jag vara social med Liselotte och Marcus, snart gymmet.
Skriver senare, bilder sen hegen kommer in då.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0