4 oktober 2009

DATUM: 2009-10-04 TID: 13:21:43
1 dag kvar!

Imorgon filler jag år!!!! 21 årsringar. :p
Igår var det min och Marcus 2år och 2månadersdag!
Älskar dig, Marcus! ♥

Igår var vi i stan och handlade, självklart vart det massor med handlande för mig.
Kunde inte fixa mina klacka för det fanns ingen klackbar i Luleå,
Finns bara en Skräddare som har öppet vardagar mellan nio och ett :(
Men men var iaf nöjd när vi återvände till Älvsbyn.
Kommer att komma in bilder på det jag köpte.
Har varit en lugn helg i Älvsbyn.

Men nästa helg blir det 70- tals tema nere i Bakfickan och det måste man bara gå på.
Då har jag fyllt år och allt, så det lär blir fest som faen!! :D
men men nu ska jag se serier. Jmk ikv.
bye bye ;]

Det Jag Handlade:
1 par vantar.
4 st underkläder.
1 lång skjorta.
1 kort jacka.
1 smalt bälte.
2 fest toppar/tröja.
1 par strumpbyxor.
1 par svarta jeans leggings
(har ett par vita och svarat hemma, men man kan inte få nog av dem ) :p

Marcus:
3 par jeans.
1 väst.
2 par kallingar.
2 t-shirts.
1 Mossa (till mig i födelsedagspresent)
Massor med sockar.

Kommentarer
jennifer

får man se bild :D

2009-10-04 @ 14:20:17
Blogg: http://ruckis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0