7 oktober 2009

DATUM: 2009-10-07 TID: 10:19:51
Godmorgon! :)

Nu sitter jag på Miroi och söker jobb, fixar CV och Personliga brev.
Ska vara här ända till fyra, började kl nio och har lunch mellan tolv och ett. :(
Blir nog att äta lunch med Älsklingen ;)

Imorgon ska jag gå förbi KlippSiv och beställa tid för att fixa håret.
Men dom hade inte en tid fören om tre veckor så då får ni veta va jag ska göra.

Idag ska kanske Marcus och Joachim till älvsbyn för att lämna en bil.
Så denna natt kanske jag blir själv :(
men men har klarat mig förut så varför skulle jag inte klara det nu :p
Senare idag blir det att tvätta lite och ska nog förbi gymmet med Emma och fixa gymkort.
men men ska återgå till det jag egentligen ska göra :p
bye bye ;]

Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0