9 oktober 2009

DATUM: 2009-10-09 TID: 12:53:18
Ny duschad! :D

Vaknade kring tio, halv elva.
Låg och mös med Älsklingen en stund och sen hoppade jag i duschen.
Snart ska jag göra lite Matematik B och sen lite data också.
Efter det blir det systemet, äta, vika tvätt och sen bara börja fixa sig ;p

Saknar Uppsala!
Jag vill ner dit igen! Umgås med Björn, Josefine och Mats!
Ska dit snart igen, men då ska jag vara mer än bara en helg!
Dit jag vill flytta! Fan va skönt att få komma härifrån.
Man kan ju alltid komma tillbaka hit upp nån gång och hälsa på. :)
Saknar er! ♥

Bilder kommer in senare.
Nu blir det lite Matematik B
bye bye ;]

Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!
9 oktober 2009 70-tals tema på Hotellet. ;D  9 oktober 2009

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0