Funderar..

DATUM: 2009-10-12 TID: 18:42:20
..på allt!

Idag har jag en riktig funderar dag.
Inget speciellt, utom bara på allt, livet åde.
men men har just varit och ätit med Älsklingen.
Innan det var jag till Siv och beställde en tid och det är den 27 som det gäller.
Hörde i helgen att det gått ett r yckte om att det var/varit slut mellan mig och Marcus!

Hahhaha! ;D
Men så är och har det aldrig varit.
Jag och Marcus har varit tillsammans sedan 3 augusti 2007 !
(Hade skrivit 2009, men vi fattar väll att de va 2007 för annars kan de inte vara två år.)
2år, 2månader och 12dagar!
Vi Älskar varandra och vi kommer att fortsätta att vara tillsammans.

Så nu vet ni alla att det ni hört om att vi inte varit tillsammans bara var ett rykte :)
Nu finns bilderna sen helgen inne på Facebook.

Ringde just upp lovisa efter att Marcus ringt och sagt att hon sökte mig
Hon undrade va jag gjorde klockan 7!!!!
Ja va gör man när man är arbetslös klockan sju??, sover :p
Hon ska iaf komma förbi då imorgon och hälsa på.
Är ett bra tag sedan vi sågs så då får man väll offra sig och kliva upp lite tidigare. :d
bye bye ;]

12 oktober 2009 12 oktober 2009
Idag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0