Gosmorgon!

DATUM: 2009-10-23 TID: 10:48:43
Vaknade nyss. :)

Fattar det inte, vaknade helt utan klocka (för självklart glömde jag att ställa den igår).
Kändes ändå rätt bra att jag vaknade av mig själv klockan fem i tio.
Då var jag inte äckligt trött när jag vaknade heller. :)
Snart blir det Gymmet med Emma, nice!
Vi far väll när Marcus har lunch, för då skulle han vara så snäll och köra oss dit.

Idag blir det Vuollerim och övningsköra och sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Vet inte om det blir en lugn helg eller inte, måste prata med Älsklingen senare.
Sen om vi ska vara i Jmk eller Älvsbyn.
men men ska se ett avsnitt av mina serier nu innan jag far på gymmet.
bye bye ;]
20 oktober 2009

Kommentarer
Liselotte

Jmk tycker jag!

2009-10-23 @ 11:48:46
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0