Gymmet!

DATUM: 2009-10-23 TID: 13:27:22
Duschen nu.

Kom från gymmet för ca en timme sedan.
Har varvat ner och plockat undan på rummet och nu blir det duschen :)
Sen kommer Älsklingen hem och då ska vi planera helgen :p
men men nu ska jag fräscha till mig.

Igår vart jag framför datorn några timmar för att välja ut en outfit för Halloween.
Hahaha, slutade med att det vart två stycken.
Tog ca fyra timmar för mig och Liselotte att välja ner till två stycken iaf.
Skriver senare.
bye bye ;]

Detta är dom jag beställde:
Beauty Betty French Maid kostym.
Beauty Betty French Maid kostym
bestående av:
* Klänning.
* Hårband.
* Handskar.
* Förkläde.
* Strumpor.

*Underkjol.
Innehåller:Dräkt och huvudbonad. + stetoskop.
Nurse kostym bestående av:
*Dräkt.
*Huvudbonad.
*Stetoskop.

Kommentarer
Liselotte

gillar juh den översta mest!

2009-10-23 @ 15:43:38
Blogg: http://liselottelarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0