Hemsk Gudmor!

DATUM: 2009-10-16 TID: 19:59:04
Deprimerad!

Har tänkt på detta riktigt länge!
Vet att det varit mer Jag och Rasmus och Emma och Sandra.
Men jag mår ändå dåligt för vi umgicks iaf lite och nu umgås vi aldrig. :(
Men ibland kunde vi få nå ryck och vara med varandra ofta.
Tyckte om att umgås med dig, prata, se film, tjejkvällar och även festa.

Men har som glidit ifrån varandra riktigt mycket sen hon flyttade till Boden.
Men nu har hon faktiskt flyttat tillbaka till Vuollerim.
Det dåliga är att vi fortfarande inte träffas.
Har iaf varit och kollar hur dom bor och det gör väl att jag mår lite bättre.

Har knappt träffat Tindra då hon har vuxit upp!
Sen har Sandra fått en till liten flicka och jag har inte ens varit och sett henne :(
Har dock snokat på Gällivares BB sida då jag visste att hon hade kommit.
Sen har jag självklart snokat på Sandras Facebook och blogg. :p
Ska försöka bli en bättre vän och en bättre gudmor!

Nu har jag iaf skrivit av mig och det känns lite bättre.
Saknar dig gumman! :(

Nu ska jag och Älsklingen ät sen ska vi väll hitta på någonting.
bye bye ;]
16 oktober 2009 16 oktober 2009 16 oktober 2009
16 oktober 2009
Detta är hur jag ser ut idag! :D

Kommentarer
Sandra

Men älskade du! Klart vi ska ses snart! Du, jag, Emma och en flaska vin eller två, låter det bra?

2009-10-16 @ 21:35:02
Malin

Låter perfekt! ;)

2009-10-17 @ 01:31:44
Blogg: http://malinerikanyman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0