M Y D!

DATUM: 2009-10-21 TID: 19:35:45
Lever..

Batteriet som var helt dött och här kommer historien om då MYDen återuppstod:
Allt började med att Jag och Mracus gick ner i garaget för att fara ut en ragg med MYDEn.
Då vi upptäckte att den var stendöd!
Vi ringde runt om startkablar men ingen hade eller stod i duschen. :p
Vi ringde då in till receptionen och i våran otur så hade Elina kablar!
Elisabeth (på Hotellet) var på väg hem så hon hjälpte oss men då fastnade självklart hon.
Så då fick hennes son Daniel (Olle) komma och hjälpa för att få upp henne.
Sen kom Kristoffer förbi och då fick vi upp båda bilarna på vägen, Elisabeth kunde fara.
Men MYDen dog direkt då den kom upp från garaget.
Då kom David och hjälpte oss att knuffa men även bogsera och det gick inte, spann bara.
Just då kom Asse förbi med traktorn så han hakade på MYDen på traktorn som ingenting.
Efter ett varv runt kvarteret gav vi upp, MYDen var död!!
Då var det bara att fara på Statoil och köpa ett nytt batteri och nu är Älsklingen glad igen.
Nu lever MYDen!! :p Hahahahah :D

Nu sitter jag på hotellet och ska se lite serier undertiden jag väntar på Älsklingen.
Jag har min vilodag från gymmet men Älsklingen har varit på latsidan så han ville fara.
Glömde berätta att jag har börjat plugga på heltid nu! Skönt! :D
Fast det börjar inte fören på Måndag, fast jag har börjat redan nu.
Snart helg! men men skriver kanske senare.
bye bye ;]

Keisha - Tik Tok

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0