Yes! :D

DATUM: 2009-10-20 TID: 16:08:30
Kom idag..

..Läppglanset kom idag!
Älskar det! :p
Det var riktigt bra och gillar att det var genomskinligt.
Då kan man ha något annat på sedan, då det värkt klart.
Har haft data idag och är helt nollad just nu!
Försöker fixa min blogg!
Ska göra en egen hemsida på webbdesign så då valde jag att göra min blogg.
Så jag ska försöka koppla ihp blogg.se med min egna domän.
Har problem om på vilken sida jag vill göra en domän på. :p
Vill kunna ha så mkt plats som möjligt :p
men men åter till mitt arbete.
Skriver senare.
bye bye ;]
20 oktober 2009 20 oktober 2009 20 oktober 2009
Resultatet av läppglanset ;p

Kommentarer
Lovisa :)

hehe jo ;D det är bathildas :) hon har flyttat =)

2009-10-20 @ 18:21:13
Blogg: http://kisseee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0